قدرت ساده نگه داشتن

قدرت ساده نگه داشتن

تاریخ : سه شنبه 25 شهریور 1399 زمان : 14:08 | بازدید : 41
نویسنده : admin | نظرات (0)

من می دانم که من تا حدودی "پیمایشی اجباری" هستم و دوست دارم به پایین سایتهایی که به آنها علاقه مندم راه پیدا کنم.

 

من فقط احساس می کنم اگر نتوانم راه خود را پایین بیاورم ، کار ناتمامی وجود دارد.

 

من فکر می کنم که رند در رابطه با موقعیت یابی محتوای کلیدی و اینکه آیا باید هر یک از آنها را در پایین قرار دهید یا نه ، یک توصیه عالی ارائه می دهد.

 

افراد پیمایش می کنند. فقط مطمئن شوید که تجربه صفحه را مجبور به جلب توجه کنید.

 

فرمول شخصی من شامل قرار دادن نکات ضروری مطلق در بالای صفحه و سپس توضیح بیشتر در پایین صفحه است.

 

به عنوان مثال ، در اینجا آنچه بازدیدکنندگان مشاهده می کنند هنگامی که در Quick Sprout کمی پایین می روند.

 

 

آن را تمیز و ترد نگه دارید

من می خواهم آخرین نکته مهم را در مورد ایجاد یک صفحه اصلی SEO مناسب بیان کنم.

 

مانند اکثر جنبه های دیگر طراحی وب (و به طور کلی طراحی) ، کمتر اغلب بیشتر است.

 

به همین دلیل است که من توصیه نمی کنم با صفحه اصلی خود خیلی دیوانه شوید.

 

شما می خواهید آن ساده و دقیق باشد.

 

آنچه شما نمی خواهید این است که طولانی ، پیچیده یا بدون نیاز به پیچ و تاب باشد.

 

اگرچه من قطعاً طرفدار محتوای طولانی مدت هستم ، اما این روشی نیست که بخواهید در صفحه اصلی خود استفاده کنید.

 

در واقع ، Signal v. Noise تحقیقی در مورد طراحی برای یک شرکت CRM به نام Highrise انجام داد.

 

کاری که آنها انجام دادند برخی آزمایشات اساسی A / B روی دو طرح مختلف بود.

 

اولین طراحی نسبتاً "شلوغ" بود و کارهای زیادی در آن انجام شده بود.

 

با این حال ، طراحی دوم بسیار ساده تر بود و شامل تصویری از لبخند زنی بود.

 

در اینجا نتایج حاصل شد.

 

 

طرح دوم با افزایش 102.5 درصدی ثبت نام مواجه شد!

 

این فقط نشان دهنده قدرت ساده نگه داشتن آن است.

 

بنابراین هنگام ساخت صفحه اصلی خود این نکته را بخاطر بسپارید.

 

نتیجه

من می دانم که من با این پست چیزهای زیادی به شما پرتاب کرده ام ، بنابراین بگذارید دوباره مرور کنم.

 

شما نباید در صفحه اصلی خود یک کلمه کلیدی با مارک خاص را هدف قرار دهید.

 

در عوض ، باید به دنبال چندین کلمه کلیدی باشید تا یک موضوع اصلی برای سایت و نام تجاری خود ایجاد کنید.

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش