فقط یکبار از عبارت کلیدی استفاده کنید

فقط یکبار از عبارت کلیدی استفاده کنید

تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 14:52 | بازدید : 38
نویسنده : admin | نظرات (0)

سئو سایت نیازمندی | سئو سایت تبلیغاتی | سئو سایت آگهی

Yoast SEO Premium از فرم word پشتیبانی می کند ، بنابراین به طور خودکار تمام اشکال مختلف عبارت کلیدی تمرکز شما را تشخیص می دهد (معروف به کلمه کلیدی stemming). بنابراین ، دیگر لازم نیست پست خود را برای یک فرم کلمه خاص بهینه کنید. بهینه سازی پست شما به یک روند طبیعی تر تبدیل شده است. با این حال ، دلایلی وجود دارد که شما هنوز هم می خواهید یک فرم کلمه ای خاص از یک کلمه کلیدی را بهینه کنید. در این حالت ، می توانید عبارت کلیدی تمرکز خود را در نقل قول ها قرار دهید: "بهترین کتاب های موجود". Yoast SEO در هنگام بررسی محتوای شما ، فقط عبارت اصلی تمرکز دقیق را در نظر می گیرد.

 

مراقب باشید ، نباید بیش از یک بار از کلمه کلیدی تمرکز چگونه صفحه اول گوگل باشیم  دقیق خود استفاده کنید. اگر این کار را انجام دهید ، ممکن است رتبه بندی شما از آدم خواری کلمات کلیدی رنج ببرد. Google به سختی می تواند بین محتوایی که بسیار شبیه به هم هستند تمیز دهد. بنابراین ممکن است پست ها یا صفحات بسیار مشابه را در رتبه پایین تری قرار دهد.

 

مطمئن نیستید که قبلاً از یک عبارت کلیدی تمرکز استفاده کرده اید؟ پست چرا و چگونگی صادرات عبارات کلیدی تمرکز با Yoast SEO Premium به شما کمک می کند تا نمای کلی عبارات کلیدی تمرکز را که قبلاً استفاده کرده اید و در چه صفحه ای داشته باشید. همچنین ، اگر Yoast SEO را دو بار استفاده کنید ، به شما هشدار می دهد.

 

آیا فهمیدید قبلاً از کلمات کلیدی یا عبارات کلیدی مشابه یا بسیار مشابه در پست ها و صفحات مختلف استفاده کرده اید؟ بنابراین ، احتمالاً منطقی است که محتوای خود را حسابرسی کنید و شاید برخی از آنها را ادغام / حذف / هدایت کنید. در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی حل مسائل آدم خواری کلمات کلیدی آورده شده است.

 

امتحان کنید ، ارزیابی کنید و دوباره امتحان کنید

هنگامی که شما تجزیه و تحلیل دقیق شانس خود را برای رتبه بندی در یک اصطلاح خاص انجام دهید ، مرحله بعدی نوشتن یک مقاله شگفت انگیز و بهینه سازی آن است. و انتشار را فشار دهید ، آن را در رسانه های اجتماعی و خبرنامه خود به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که چندین بک لینک خوب جذب خواهید کرد. و کمی صبر کنید. رتبه بندی خود را بررسی کنید. آیا مقاله شما ظاهر می شود؟ آیا به صفحه اول SERP های Google وارد شد؟ یا اینکه در صفحه 2 یا 3 پنهان شده است؟ حتماً مقالات خود را در SERP ارزیابی کنید. اصطلاحاتی را که برای آن مقالات خود را بهینه کرده اید ، در Google قرار دهید. بررسی کنید که آیا تلاش شما جواب می دهد یا نه!

 

اگر قادر به رتبه بندی در صفحه اول نیستید ، سعی کنید مقاله دیگری بنویسید که روی یک کلمه کلیدی با دم طولانی تر تمرکز داشته باشد. آن را کمی خاص تر ، طاقچه تر کنید. و ببینید چطور پیش می رود. دوباره ارزیابی کنید. این روند را تا زمانی که به صفحه اول SERP ها نرسید ادامه دهید!

 

در ادامه مطلب بخوانید: راهنمای نهایی نوشتن مطالب نوشتاری در زمینه جستجوگرها »

 

تحقیق سریع کلید واژه

در یک دنیای ایده آل ، شما می توانید کلمات کلیدی خود را تحقیق کنید ، یک جدول اکسل زیبا درست کنید و صفحات فرود را برای هر یک ایجاد کنید. ساختار سایت شما بی عیب و نقص است و شما هر روز وبلاگ می نویسید و می نویسید و باعث می شوید سایت شما در Google بالاتر و بالاتر شود. اما ، ما در دنیای واقعی زندگی می کنیم.

 

البته تحقیقات کلمات کلیدی شما همیشه به همین گستردگی نخواهد بود. و برخی از پست ها یا مقالات به عنوان بخشی از یک استراتژی عالی نوشته نشده اند ، اما فقط به این دلیل که این موضوع در اخبار بود یا چیزی شما را به نوشتن آن القا کرده است. این فقط نحوه کارکرد این موارد است. اما این نباید مشکلی باشد.

 

اگر چیزی می نویسید که دقیقاً متناسب با استراتژی شما نیست ، این بدان معنا نیست که نباید سعی کنید آن محتوا را رتبه بندی کنید. هنوز می توانید از آن برای رتبه بندی در مورد چیزی که مربوط به اصطلاحات است در لیست استراتژی کلمات کلیدی خود استفاده کنید از ابزارهای ذکر شده در مرحله 3 و Google Trends برای بررسی سریع کلمه کلیدی که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید استفاده کنید. حداقل ، کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید که چگونه مقاله یا وبلاگ خود را با استراتژی خود متناسب کنید. پس از همه ، اگر شما در حال نوشتن محتوای ارزشمند هستید ، ممکن است آن را رتبه بندی کنید! در مقاله کلمات کلیدی متمرکز ما ، نکات بیشتری درباره چگونگی انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد.

 

آماده؟ شروع به نوشتن کنید!

تحقیقات کلمات کلیدی باید شروع هر استراتژی SEO پایدار باشد. نتیجه یک لیست طولانی از کلمات کلیدی است که دوست دارید برای آنها پیدا شود. اما سخت ترین قسمت هنوز در پیش است: نوشتن تمام آن مطالب. شما باید مقاله ها و پست های وبلاگ را روی هر کلمه کلیدی مورد نظر خود بنویسید. این کاملا یک چالش است. برای شروع به راهنمای نهایی ما برای نوشتن متن در زمینه نوشتن مطالب SEO مراجعه کنید!

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش